izmir escort escort izmir porno porno izle
Kim nerede ne yapıyo - IRCForumları - IRC ve mIRC Yardım ve Destek Platformu
User Tag List

Standart Kim nerede ne yapıyo #1
Mesajlar: n/a
Aldığı Beğeni:
Beğendikleri:
09 Ağustos 2013 , 05:57
Alıntı ile Cevapla
@EmRe Gene forumun problemini çözme peşinde



Arkasındaki @Eugène ve @KaranLIK suikast peşindeler..


@She`herzamanki gibi titizliğini konuşturuyo ,




@BeLa vede @EmiR kararlaştırdıkları durumu uygulamaya koyarak motorla dünya turuna çıkmaya karar verdiler..




@Maria Puder'i Magazinciler sonunda sigara içerken yakaladılar..




@ZeN Tatil öncesi gittiği sörf kursunda öğrendiklerini sergiliyo , Geleceğin sörfcüsü..




@FeNeR1907 Uzun süredir sesi soluğu çıkmıyor diye ortalığı boşuna yaygaraya vermişiz. O göbek bende de olsa bende yerimden kalkamazdım.
Alkolik olduğunu biliyordukda bu kadarı fazla olmamış mı FeNeR1907 ?




@Calypso mutluluğunu bizimle paylaşmayan Ayşe ye kırıldığımı buradan iletmek isterim. Ama uzun uğraşlardan sonra istediği kareye ulaştım. İşte sizlerle..




@Ask-i-LaL Öğretmenlik yapmaktan usandığını , asker olmak istediğini bariz bi şekilde ıspatlamış olsa gerek öyle değilmi ?





@GabrieL Forum yöneticilerine kızdığından ötürü sinir patlaması yaşıyo ,





Evet çok uğraş verdiğimiz pozu sonunda elde etmiş bulunuyorus , forumumuzun gizemli saygı değer üyelerinden @ZiFiR. cocukluk karesini elimize geçirmiş bulunuyorus ben gözlerime inanamadım sizlerde inanamıyacaksınızdır..



@DoGu şimdiden kurban bayramı hazırlıklarına başlamış bile ,




partiye bir hevesle hazırlanan @DnZ Şansızlığına bir bakın.
Kuaför kurbanı. Gitmiş yay gibi kaşlar vede farkında bile değil poz veriyo
Yanındaki @CeZa da bozuntuya vermiyo..




@Kaiken Makyajsızken düşünceli bir anında fotomuza yakalandığı an



@Farz-ı MisaL hayat mücadelesinden yorulmuş olsa gerek , kolay para yollarına başvurduğunu gördük..




@Henry Chinaski yi ilkez bu denli sinirli gördük vede yanına yaklaşmaya cesaret edemedik..



Standart #2
Mesajlar: n/a
Aldığı Beğeni:
Beğendikleri:
09 Ağustos 2013 , 08:20
Alıntı ile Cevapla
Daha fazla yazi gorebilmek icin UYE OLmalisin.
Benimki de pek yakisikli yahu zcvhhdfjnskknvvhkd Koptum :D
Standart #3
Mesajlar: n/a
Aldığı Beğeni:
Beğendikleri:
09 Ağustos 2013 , 09:51
Alıntı ile Cevapla
Daha fazla yazi gorebilmek icin UYE OLmalisin.
Evettt titizimm bennn :D Çok iyi olmuşş Ellerine sağlık :D
Standart #4
Üyelik Tarihi: 11 Nisan 2012
Mesajlar: 1.469
Aldığı Beğeni: 0
Beğendikleri: 0
09 Ağustos 2013 , 13:09
Alıntı ile Cevapla
Daha fazla yazi gorebilmek icin UYE OLmalisin.
kaşlara bak aman Allahım (: çok güzel olmuş emegine sağlık
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Standart #5
Mesajlar: n/a
Aldığı Beğeni:
Beğendikleri:
09 Ağustos 2013 , 13:09
Alıntı ile Cevapla
Daha fazla yazi gorebilmek icin UYE OLmalisin.
Ne kadar güzelim ben öyle. (: Emegine saglik @Myself.
Standart #6
Mesajlar: n/a
Aldığı Beğeni:
Beğendikleri:
09 Ağustos 2013 , 17:36
Alıntı ile Cevapla
Daha fazla yazi gorebilmek icin UYE OLmalisin.
@Heяa Şevkatinin kurbanı olmakta ama farkında değil olan bitenin..




@DenizZ 'in evine söyleşi yapmak için giden arkadaşlar bide ne görsün kapının önünde..




@MuCiZe nin kediside pek bi marifetli , şakı gibi konuşmaya başlamış ,





@HeavenLy , kolları erken sıvadı mübarek kurban bayramı öncesi , ortak arıyo ,





@Arda türkiyede eşi benzeri olmayan Arabasına sonunda kavuştu vede , kendi evinin bahçesinde
Forumdaki arkadaşlarını , Evine davet ederek misafir etti.. Bizde o güzel andan bir kare yakaladık..





@DoGu Gene kalemini konuşturdu , vede piyasaya cıkmadan evel ilkez bizle paylaştı..






Ve Karşınızda Efendi kişiliği ile tanınan @CastieL







Hırsını alamayan @RooKiE neler yapıyo böyle..





@Hacı nın bu keyifli halini , gizli çekimle yakalayıp sunmaktayız..



Standart #7
Üyelik Tarihi: 17 Temmuz 2013
Mesajlar: 1.390
Aldığı Beğeni: 0
Beğendikleri: 0
09 Ağustos 2013 , 17:44
Alıntı ile Cevapla
Daha fazla yazi gorebilmek icin UYE OLmalisin.
Oda haklı ne diyelim beton yemiyor ki çocuklar

Emeğine sağlık
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Standart #8
Üyelik Tarihi: 03 Ağustos 2013
Mesajlar: 789
Aldığı Beğeni: 0
Beğendikleri: 0
09 Ağustos 2013 , 17:54
Alıntı ile Cevapla
Daha fazla yazi gorebilmek icin UYE OLmalisin.
:z uha::hah a:

yerlerdeyim gülmekten ağzım yırtılacak
Çok yaşa emi sen @Myself
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Standart #9
Mesajlar: n/a
Aldığı Beğeni:
Beğendikleri:
09 Ağustos 2013 , 17:56
Alıntı ile Cevapla
Daha fazla yazi gorebilmek icin UYE OLmalisin.
Eksik olmayın , Arkadaşlar sağolun..
Standart #10
Mesajlar: n/a
Aldığı Beğeni:
Beğendikleri:
09 Ağustos 2013 , 21:40
Alıntı ile Cevapla
Daha fazla yazi gorebilmek icin UYE OLmalisin.
.







@Pitre Nekadar kamufilaj olsada tolga cevik ile aynı sahneyi paylaştığını kimseden gizleyemez
Bizim gözümüzden kaçmadı..




Evet forumumuzun yeni kullanıcılarından @ÇENGELLİİĞNE ilkez bizim sayemizde görceksiniz bizden bişey kaçmıyo gördüğünüz üzere..





uzun uğraşlardan sonra forumumuzun saygı değer yöneticilerinden @Z3yn3P 'in cocukluk fotosuna
ulaşabildik ,







Forumumuzun delikanlı arkadaşlarından @BeLa vede @EmiR kafaları o denli matiz olmuşki
Biz farketmeseydik piliç çevirme olmaları içten bile değildi..







Forumumuzun değerli arkadaşlarından @iNNocent Katılmış olduğu yarışmada yakaladık..


[/FONT]

« Önceki Konu Sonraki Konu »

Şu an bu konuyu okuyan kişi sayısı: 1 (0 üye ve 1 misafir)