sohbet odaları

Camı Bulamıyom....

KimsE

Kayıtlı Üye
Katılım
14 Mart 2013
Mesajlar
270
Puanları
16
Yaş
33
Tepkime puanı
0



Öncelikle Hatırlatayım Gerçekten Çok Komik


FİLM GİBİ :D :D


mal gibi de diyenleriniz olacaktır :haha::haha:





Şimdi ben araba ile yola çıkmadan bir gün evvel kardeşim araba ilen kaza yapıp arka camı tamamen kırmış camın kırık yerlerini işte lastiklerini filan sökmüşler ama yenisini taktırmamış... Öylecene camsız bırakmış :zuha:

Bana da söylemedi ve ben bir gün sonra yola çıktım işe gidiyorumm :D:D
TABİ CAMIN OLMADIĞINI BİLMİYORUM ve Farketmiyorum :sunabak:

Sonra bende işyerine geldim park ettim derkennnnn arkadan bana çarptılar :bunepeki:

ve Sonra olay başlıyor
arıyorum kardeşimi aramızda geçen dialog şu :p :haha:

Ben= Kaza yaptım ben, arkadan çarptılar arabaya park halindeyken

Kardeş--- Geçmiş Olsun. Hasar var mı nedir durum. ?
Eee 1 tutanak tut olsun bitsin. Sıkma canını ::cici:


Ben= Fazla bir zarar yok arabada da; hatta burada arkadaşlar da var.

Ama arka camı bulamıyoruz.. Yerlerde kırık filanda yok ama camda yok :p

Yolun heryerine baktık yandaki binanın bahçesine de indim orada da yok. Yok işte yok koskoca cam ortalar da yok :icon_yillarcaezildi:icon_yillarcaezildi
Hayret bişiy yaaa :hih:



(sonra kardeşim bayıldı gülmekten durumu öğrendikten sonrada biz )

:kop::kop::kop:

 

MeLiNNa

Bronz Üye
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
1,860
Puanları
36
Yaş
35
Tepkime puanı
0
gerçekmi bu şimdi :D hani gerçekse kopmaya hazırlanıyomda :D
 

KimsE

Kayıtlı Üye
Katılım
14 Mart 2013
Mesajlar
270
Puanları
16
Yaş
33
Tepkime puanı
0
Tabiki de Gerçek :p :p

Hemde 3 sene evveline ait bir vak'a :D :D
 

MeLiNNa

Bronz Üye
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
1,860
Puanları
36
Yaş
35
Tepkime puanı
0
neden hortlattın :D ama komikmiş :D
 

Ukala Sözler

Bronz Üye
Katılım
18 Haziran 2012
Mesajlar
3,848
Puanları
38
Yaş
31
Tepkime puanı
2
:zuha:

KimsE göz doktoruna gittin mi sen bu olaydan sonra :dusun:
Büyük bir vakasın yani :zuha:

O değil kardeşin de söylemeseydi ne yapacaktın :haha:
 

Manga

Kayıtlı Üye
Katılım
21 Şubat 2013
Mesajlar
378
Puanları
16
Yaş
34
Tepkime puanı
0
Güzel vakaymış muşamba ile kapasaydın :p
 

KimsE

Kayıtlı Üye
Katılım
14 Mart 2013
Mesajlar
270
Puanları
16
Yaş
33
Tepkime puanı
0
neden hortlattın :D ama komikmiş :D
itiraf etmek benim genlerimde var..
Kendime gülünmesi umurumda değil maksat ben yaşadım başka canlar yanmasın :p



:zuha:

KimsE göz doktoruna gittin mi sen bu olaydan sonra :dusun:
Büyük bir vakasın yani :zuha:

O değil kardeşin de söylemeseydi ne yapacaktın :haha:
Göz doktoruna ne diye gidiyim :hih:

araba öne doğru gidiyo sonuçta ve ben önüme hakmdim o sırada :zuha:



Güzel vakaymış muşamba ile kapasaydın :p
Millete Rezil olma durumuyla kapladık o gün camı :D :D
 

Ukala Sözler

Bronz Üye
Katılım
18 Haziran 2012
Mesajlar
3,848
Puanları
38
Yaş
31
Tepkime puanı
2
Göz doktoruna ne diye gidiyim :hih:

araba öne doğru gidiyo sonuçta ve ben önüme hakmdim o sırada :zuha:

Hayır merak ediyorum hiç mi arka tarafa doğru bakmadın.
Ya da arka arkaya bir yere park etmedin

Yoksa sen de :zuha: dikiz aynasından geri gidenlerdne misin :dusun::kiki:
 

KimsE

Kayıtlı Üye
Katılım
14 Mart 2013
Mesajlar
270
Puanları
16
Yaş
33
Tepkime puanı
0



Hayır merak ediyorum hiç mi arka tarafa doğru bakmadın.
Ya da arka arkaya bir yere park etmedin

Yoksa sen de :zuha: dikiz aynasından geri gidenlerdne misin :dusun::kiki:
dikiz aynasından geri gidenlerden olsam fark ederdim camın olmadığını. ben ayna kullanmam geri geri giderken.
hatta ben geri geri de gitmem.

ileriden döner gelirim o ayrı :p :p
 

Ukala Sözler

Bronz Üye
Katılım
18 Haziran 2012
Mesajlar
3,848
Puanları
38
Yaş
31
Tepkime puanı
2
dikiz aynasından geri gidenlerden olsam fark ederdim camın olmadığını. ben ayna kullanmam geri geri giderken.
hatta ben geri geri de gitmem.

ileriden döner gelirim o ayrı :p :p

:zuha:

Eğer yol park etmene müsade etmezse ne yapacaksın :dusun:
Ya da yapıyorsun :dusun:
 

Perii

Altın üye
Katılım
14 Eylül 2012
Mesajlar
8,392
Puanları
36
Yaş
31
Tepkime puanı
1
Çok komik olaymış :DD Çok güldüm :D
 

Şuanda Bu Konuyu Görüntüleyenler (Kayıtlı: 0, Misafir: 1)

Üst