sohbet odaları

Doğum Sonrası Forma Girmek

Onurcan

Elmas Üye
Katılım
25 Mart 2019
Mesajlar
34,405
Puanları
48
Yaş
22
Konum
İstanbul
Tepkime puanı
56
Doğum Sonrası Forma Girmek



İçeride biri olduğunda göbek çok sevimlidir.

Ancak doğum sonrası rahim büyüyerek diyastaza (karın duvarı kaslarının birbirinden ayrılması) sebep olduğu için, baklavaları olan tecrübeli atletlerin bile göbeği olabilir.

Lose Your Mummy Tummy kitabının yazarlarından Julie Tupler, "Kadınların yüzde 98’inde doğumdan sonra diyastaz olur. İyileşmesi altı haftayı bulur,” diyor. Ancak hemen sert egzersizlere girişmek doğru değil: Doğumdan kısa süre sonra mekik çekmeye başlamak, yanlış yerlere baskı yaptığı için daha kötü sonuçlar doğurabiliyor.

Tupler’in oturarak yapılan egzersiz tekniğini deneyebilirsin: Bir sandalyeye otur, göbek deliğini omurgana doğru içeri çekerek karın kaslarını sık. Birkaç saniye böyle kal ve ardından rahatla. Günde beş defa 100 tekrar yap. Bu seni yaklaşık altı haftada bebek öncesi fitness seviyene döndürür. Fakat karın ve pelvik taban kaslarının normale dönmesi ortalama altı ayın üzerinde sürer. Tupler, "Ayrıca büyüyen göğüslerin seni öne doğru çeker, bu da belinde ağrıya sebep olur,” diyor. Sırtının üst kısmının güçlenmesi ve omuzlarının öne eğilmemesi için haftada üç defa 10 tekrarlı üç set seated veya bent-over row egzersizi yap.
 

Sin

FenerBahçe
Kayıtlı Üye
Katılım
25 Nisan 2014
Mesajlar
879
Puanları
16
Yaş
32
Tepkime puanı
0
Doğumdan sonra niye forma girsin yahu , çocuğuna baksın sdklgnsdnlg :D
 

Şuanda Bu Konuyu Görüntüleyenler (Kayıtlı: 0, Misafir: 1)

Üst