Kel olan erkeklere ne tavsiye edersiniz?

Kel erkeklere ne tavsiye edersiniz?


  • Kullanılan toplam oy
    7

Thalassa

Altın üye
Katılım
Şubat 26, 2015
Mesajlar
9,195
Puanları
93
Tepkime puanı
3,557
ufak tefek kellik basladigi an butun kafayi sifira vurun. cok daha iyi duruyo. hatta bazilarin karizmasi artiyo
 

Gabiah

Özel Üye
Katılım
Ağustos 26, 2015
Mesajlar
19,655
Puanları
93
Konum
..
Tepkime puanı
10,181
saç ektirmelerini.
 

aegishjalmur

Ayın Üyesi
Ayin Üyesi
Katılım
Şubat 3, 2014
Mesajlar
7,458
Puanları
93
Tepkime puanı
4,506
İyi bir iş bulup/kurup bol bol para kazanmalarını
 

Larien

Platin Üye
Katılım
Ekim 4, 2016
Mesajlar
14,929
Puanları
93
Tepkime puanı
11,102
dihidrotestosteron (DHT), 5 alfa redüktaz adı verilen bir enzim tarafından testosterondan yapılır. kelliğe sebep olan saç köklerinin testesteron kaynaklı bu maddeye hassasiyet geliştirmeleri imiş. kelliğin sebebi dht ya da testesteron yüksekliği ile alakalı değilmiş. ama yine de işte bişiler fazla olmasa reaksiyon vermezdi dökülme olarak... bilim adamları benden daha mı iyi bilecek... siz bu efsaneyi kullanın, sizin testesteron seviyeniz daha yüksek tamam mı, ben sizi tutuyom en erkek sizsiniz, öbtüm
 

Shinigami

Özel Üye
Katılım
Aralık 27, 2014
Mesajlar
10,634
Puanları
93
Tepkime puanı
5,963
Sac ektirin, kandirmayin kendinizi bosuna :d
 

Allie

Altın üye
Katılım
Mayıs 27, 2016
Mesajlar
8,809
Puanları
93
Tepkime puanı
1,286
Bazı erkeklere kel olmak yakışıyor ya. Mesela benim şahsen kendimin aşık olduğu bey kel olmadığı halde saçını sıfıra vurdurunca tanrım nasıl yakışıklı oluyor...
 

Larien

Platin Üye
Katılım
Ekim 4, 2016
Mesajlar
14,929
Puanları
93
Tepkime puanı
11,102
dihidrotestosteron (DHT), 5 alfa redüktaz adı verilen bir enzim tarafından testosterondan yapılır. kelliğe sebep olan saç köklerinin testesteron kaynaklı bu maddeye hassasiyet geliştirmeleri imiş. kelliğin sebebi dht ya da testesteron yüksekliği ile alakalı değilmiş. ama yine de işte bişiler fazla olmasa reaksiyon vermezdi dökülme olarak... bilim adamları benden daha mı iyi bilecek... siz bu efsaneyi kullanın, sizin testesteron seviyeniz daha yüksek tamam mı, ben sizi tutuyom en erkek sizsiniz, öbtüm

ulan ne saçmalamışım gece gece hatırlamıyom bile djdh salak ya sjsh argadajlar benden hoşlananların çoğu kel ya da saçı seyrelmiş bireylerdi, sanırım kıyak çekmek istemişim. görmezden gelirseniz sevinirim...

ayrıca testesteron mu testestoron mu...
 

W

Prenses Üye
Katılım
Ocak 25, 2014
Mesajlar
22,178
Puanları
93
Tepkime puanı
14,138
ulan ne saçmalamışım gece gece hatırlamıyom bile djdh salak ya sjsh argadajlar benden hoşlananların çoğu kel ya da saçı seyrelmiş bireylerdi, sanırım kıyak çekmek istemişim. görmezden gelirseniz sevinirim...

ayrıca testesteron mu testestoron mu...
ben niye obtugune takildim ne gerek var hemi....
 

Larien

Platin Üye
Katılım
Ekim 4, 2016
Mesajlar
14,929
Puanları
93
Tepkime puanı
11,102
ben niye obtugune takildim ne gerek var hemi....

he ya.... bi de bütün kellere ithafen yazmışım... neden öbeyim ki bütün kelleri... sanırım soğuk algınlığı ilaçları beni sevgi dolu bi insan yabtı...
 
  • Haha
Tepkiler: W

Morfinyus

Yönetici
Super Moderator
Katılım
Nisan 20, 2015
Mesajlar
4,235
Puanları
93
Yaş
26
Tepkime puanı
3,514
Soğuk havalarda mutlaka bere takın. Hele sinüzitiniz varsa kötü oluyo.
kocamdan biliyorum :d
 
Üst