sohbet odaları

Ramazan Davulcularını Dövmek xD

NoyaN

Kayıtlı Üye
Katılım
29 Nisan 2012
Mesajlar
367
Puanları
16
Yaş
27
Tepkime puanı
0
geçen seneydi
her yere posterlerini asan 5 davulcu minimum ücretide belirtmişlerdi
bir gece uyurken ansızın o kapı çalındı hem de nasıl çalındı sanki balyozla vuruyorlar gibi
gidip açayım derken yataktan düştüm söylene söylene kalktım kapıyı açtım ;

davulcu: ramazan davulcusuyuz ücret almaya geldik
ben: peki alın şunu kolay gelsin

diyip kapıyı kapattım tam yatağa dönecekken tekrar alacaklı gibi kapı çalındı
açtım:

davulcu: ee minimum ücreti belirtmiştik şu kadar eksik
ben: kardeşim bu bir sadaka değilmidir... bunuda mı ticarete döktünüz
davulcu: versene kardeşim
ben: vermiyorum

diyip tekrar kapıyı kapattım
kapı tekrar çalındı açmadım.... daha da şiddetli çalındı açmadım.... çalmaya devam edince

hemen kemeri aldım elime çıktım hiç birşey söylemeden saldırdım hepsine
uykuyla uyanıklık arasında nasıl saldırdım hatırlamıyorum ama kanlar içindeydiler en son gördüğümde üstüne birde davullarını patlattım birdaha çalamasınlar diye

iyi bir ders oldu bu sene yine aynı davulcular posterlerini asmışlar

görüşeceğiz sevgili davulcular :cici:
 

LâL

İ s t a n b u l
Bronz Üye
Katılım
1 Nisan 2012
Mesajlar
3,391
Puanları
36
Yaş
30
Tepkime puanı
0
gercek mi bu?
 

NoyaN

Kayıtlı Üye
Katılım
29 Nisan 2012
Mesajlar
367
Puanları
16
Yaş
27
Tepkime puanı
0
Evet gerçekten yaşandı bugün posterlerinin fotoğrafını çekeyimde koyayım :D
ne illet olduklarını posterlerinden anlarsın zaten :D
 

LâL

İ s t a n b u l
Bronz Üye
Katılım
1 Nisan 2012
Mesajlar
3,391
Puanları
36
Yaş
30
Tepkime puanı
0
Sen psikopatmisin? :D
 

NoyaN

Kayıtlı Üye
Katılım
29 Nisan 2012
Mesajlar
367
Puanları
16
Yaş
27
Tepkime puanı
0
ya iyi bak :D hak etmemişler mi :D daha az bile yaptım :D
 

LâL

İ s t a n b u l
Bronz Üye
Katılım
1 Nisan 2012
Mesajlar
3,391
Puanları
36
Yaş
30
Tepkime puanı
0
Tabi ki haketmemisler. Cok rahatsiz olduysan polis cagirip göndertebilirdin. Kemerle dövmekte ne oluyor?
 

NoyaN

Kayıtlı Üye
Katılım
29 Nisan 2012
Mesajlar
367
Puanları
16
Yaş
27
Tepkime puanı
0
polis çağırmak mı :D polis gelene kadar ben onları dinleyemem :D
 

KaRaTaY

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Şubat 2012
Mesajlar
171
Puanları
16
Yaş
41
Tepkime puanı
0
valla kardeşim ben hiç davulcu dövmedim ama 18-19 yaşlarında mahallede kalabalık bi arkadaş gurubumuz vardı yine böle ramazan ayı sahura kadar dışarda muhabbet eder geyik yapardık her zamanki gibi o sıra davulcular geldiler davullarını çala çala. bizi görünce yanımıza gelip sigara istediler bizde verdik 2 kişilerdi daha sonra biraz muhabbet derken adamlardan rica ettik davulu istedik iki bizde çalaım diye
allah sizi inadırsın tüm sokakları 8 arkadaş 2 davulcu 10 kişi davulu biz çalarak muhabbet ederek güle oynaya biz çaldık. ee davulcuda alıştıya abi yarın burdamısınız deyince arkadaşlar hep beraber bi kahkaha adam balkondan çıktı ALLLOOOO AYIP DEĞİLMİ GENÇLER diye oarada kopmuştuk zaten.yani davulcularla iyi bi mazimiz geçti ne yalan söleyim.​


KaRaTaY
 

Oggy

Altın üye
Katılım
11 Ekim 2013
Mesajlar
8,927
Puanları
93
Konum
Borçlar Hukuku
Tepkime puanı
1,386
ulan davulcular belediyede kadrolu çalışıyo, alırlar tokmağı elinden valla.
 

Şuanda Bu Konuyu Görüntüleyenler (Kayıtlı: 0, Misafir: 1)

Üst