sohbet odaları

Siz ne ayaksiniz ?

Stauffenberg

Gümüş Üye
Katılım
21 Şubat 2013
Mesajlar
6,549
Puanları
38
Yaş
29
Tepkime puanı
4
İki gündür bunu düşünüyordum.
Lütfen şu avatarı sadece 'kısacası hayatım,umrumda bile değil' tagli,güzel insan Pınar hanım kullansın. : (
 

Kitai

Gümüş Üye
Katılım
7 Şubat 2012
Mesajlar
7,369
Puanları
93
Tepkime puanı
539
İki gündür bunu düşünüyordum.
Lütfen şu avatarı sadece 'kısacası hayatım,umrumda bile değil' tagli,güzel insan Pınar hanım kullansın. : (
Abi iki gündür bunu düsünüyosun, eyleme dönüstürmemissin. Insan bi hoop der. :D
Yok onlar ayni kisi galiba:dusun:
 

İki nokta

Gümüş Üye
Katılım
13 Şubat 2014
Mesajlar
6,772
Puanları
63
Yaş
112
Tepkime puanı
184
Avatar aynı diye nasıl bu kanıya vardın merak ettim ya.. :D

Daha öncede bu avatarı forumdan biri kullandı pınardan önce hemde o ne olucak.. :d
 

Stauffenberg

Gümüş Üye
Katılım
21 Şubat 2013
Mesajlar
6,549
Puanları
38
Yaş
29
Tepkime puanı
4


Abi iki gündür bunu düsünüyosun, eyleme dönüstürmemissin. Insan bi hoop der. :D
Yok onlar ayni kisi galiba:dusun:
Sonra yönetim herşeye karışıyör,avatarlara özgürlük : ( diyecekler. :D

Altta kalan üyenin,bir önceki güzelli kızlı avatarı daha iyiydi.
 

Kitai

Gümüş Üye
Katılım
7 Şubat 2012
Mesajlar
7,369
Puanları
93
Tepkime puanı
539
Avatar aynı diye nasıl bu kanıya vardın merak ettim ya.. :D

Daha öncede bu avatarı forumdan biri kullandı pınardan önce hemde o ne olucak.. :d
Sence bu normal mi birader?
Benim avatari birisi kullansin ayni anda Kan cikar olm :D
 

İki nokta

Gümüş Üye
Katılım
13 Şubat 2014
Mesajlar
6,772
Puanları
63
Yaş
112
Tepkime puanı
184


Sence bu normal mi birader?
Benim avatari birisi kullansin ayni anda Kan cikar olm :D
Lan olm avatar alt tarafı Brad Pitt benim avatarı çalmayın ama fena yaparım.. :D

Hem yarından sonra tüm kızlar aynı avatarı kullanırsa sen o zaman gör ahaha..
 

Egeliii

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Şubat 2013
Mesajlar
512
Puanları
16
Yaş
31
Tepkime puanı
0
ay çok güldüm yorumlara yaa dikkat etmemiştim tamam değiştiriyorum
forumda kimseye de bişey beğendiremedik alla alla biri nicke biri avatara laf yapar :D

Ayrıca bir yetkili nickime de bişey yapsın herkes kötü deyip duruyor moralim bozuluyorr ama:D
 

Kitai

Gümüş Üye
Katılım
7 Şubat 2012
Mesajlar
7,369
Puanları
93
Tepkime puanı
539
ay çok güldüm yorumlara yaa dikkat etmemiştim tamam değiştiriyorum
forumda kimseye de bişey beğendiremedik alla alla biri nicke biri avatara laf yapar :D
Yok yaa, kafana göre takil :p
Maksat muhabbet olsun. ;)
 

Scarlett O'hara

Bronz Üye
Katılım
11 Nisan 2014
Mesajlar
1,471
Puanları
63
Yaş
30
Tepkime puanı
108
Marla Singer seven kadınlar bir başka güzel. .p
AmphiTriTe Şayet sigara içen kadın avartarı diyerek aratmadı, kendisinin Marla Singer olduğundan haberdar isen eminim sana da yakışmıştır. Aynı avartarı taşıyor olmaktan rahatsız olmam. .p Hatta al senin olsun ben avartarsız da aynı etkiyi bırakırım. lkjşlkjş
Jesse James espri zeka işi çok zorlama bence. Gülmedik. Yine de tebrik ederim dikkatimi çekmeyi başarıyorsun. .p
 

Stauffenberg

Gümüş Üye
Katılım
21 Şubat 2013
Mesajlar
6,549
Puanları
38
Yaş
29
Tepkime puanı
4
ay çok güldüm yorumlara yaa dikkat etmemiştim tamam değiştiriyorum
forumda kimseye de bişey beğendiremedik alla alla biri nicke biri avatara laf yapar :D

Ayrıca bir yetkili nickime de bişey yapsın herkes kötü deyip duruyor moralim bozuluyorr ama:D
Nick bul,gel.
Degisim hakkin varsa halledelim. :p
 

Scarlett O'hara

Bronz Üye
Katılım
11 Nisan 2014
Mesajlar
1,471
Puanları
63
Yaş
30
Tepkime puanı
108
Telefondan giriyorum foruma ve görselleri görmek için çok fazla beklemem gerek sayfada hatta bazen yenilemem.
Forumu daha iyi kullanabilme adına ben de bir şeyler yapılsın istiyorum yönetimden. Olmuyor böyle yönetici kardeşlerim çözün artık şu mobil sorununu.
Ayrıca vurgularınızı sevdim.
Ben de benzer kelimeleri aynı anda kullanmayı tercih ederim daha net anlaşılma adına fakat çok uzatıyorsun dedikleri için köşede dinlendiriyorum. .p
 

Kitai

Gümüş Üye
Katılım
7 Şubat 2012
Mesajlar
7,369
Puanları
93
Tepkime puanı
539
@Scarlett Ohara
Senin zeki oldugun saniliyordu bu forumda ama yanilttin insanlari en azindan beni.
Benim espri yaptigimi nereden cikardin?
Ben sana ne ayaksin dedim, sen espri mi yaptigimi düsündün, ayrica gülünecek bir durum yok, Gülmeye calisma bence.
Cünkü ortam hazirlanmamis.

Yoksa gülmeye cok acsin da, her yazilandan espri cikmasi umuduyla mi yasiyorsun?
Senin bu gereksiz asagilamaya calismalarin ile yeteri kadar dikkat topluyorsun zaten, ayrica bir cabaya gerek yok .sss

;)
 

Scarlett O'hara

Bronz Üye
Katılım
11 Nisan 2014
Mesajlar
1,471
Puanları
63
Yaş
30
Tepkime puanı
108
Çok sık kullandığım iki kalıp var, sana öyle geliyor, sen öyle sanıyorsun, ne söylesen üzerine çok yakışıyor. Yapmaya çalıştığın şeyin esprisi olmadığı gibi arkadaşı ttaklit etme beni multi üyelik ile yaftalamışsın ki bunlar tam senlik davranış biçimi. Seni de böyle kabul ettik devam et geyiğine fakat benden uzakta. Zira o kadar boş vaktim yok. .p
 

Kitai

Gümüş Üye
Katılım
7 Şubat 2012
Mesajlar
7,369
Puanları
93
Tepkime puanı
539
Çok sık kullandığım iki kalıp var, sana öyle geliyor, sen öyle sanıyorsun, ne söylesen üzerine çok yakışıyor. Yapmaya çalıştığın şeyin esprisi olmadığı gibi arkadaşı ttaklit etme beni multi üyelik ile yaftalamışsın ki bunlar tam senlik davranış biçimi. Seni de böyle kabul ettik devam et geyiğine fakat benden uzakta. Zira o kadar boş vaktim yok. .p
Iste buna da "SIVAMA" denir.
Sen ve diger arkadasin arasindaki farki görebiliyormusun?

EGO !

@AmphiTriTe Eglenceyi, girgir samatayi anlayabildigin icin tesekkürler :)
 

Scarlett O'hara

Bronz Üye
Katılım
11 Nisan 2014
Mesajlar
1,471
Puanları
63
Yaş
30
Tepkime puanı
108
Sen de kusursuz ve tamamlanmış olsaydın sana da yakışırdı ego dediğin fakat inan bu öyle bir şey değil, olan bu, övmüyorum hak ettiğim bu. lkjşlkjş
Öpüyor, daha kaliteli eğlence anlayışı diliyorum. .p
 
J

Jigsaw

Guest
Ilgi Alanınız
Övüşmek.

Bunu bilmiyorsanız Pınar abla ile geyik yapmamalısınız.Misal biz geyik yapabiliyoruz,çokta mutluyuz.Yaptığım esprilere adeta bir Kleopatra edasıyla gülümsüyor :f
:T:
 

Şuanda Bu Konuyu Görüntüleyenler (Kayıtlı: 0, Misafir: 5)

Üst