izmir escort escort izmir porno porno izle
O Sahne - Sayfa 4 - IRCForumları - IRC ve mIRC Yardım ve Destek Platformu
User Tag List

Like Tree48Beğeni

Standart Cevap: O Sahne #31
Üyelik Tarihi: 14 Şubat 2014
Mesajlar: 8.725
Aldığı Beğeni: 130
Beğendikleri: 69
08 Ekim 2019 , 23:20
Alıntı ile Cevapla
Daha fazla yazi gorebilmek icin UYE OLmalisin.

Standart Cevap: O Sahne #32
Üyelik Tarihi: 24 Mart 2019
Mesajlar: 643
Aldığı Beğeni: 661
Beğendikleri: 513
08 Ekim 2019 , 23:24
Alıntı ile Cevapla
Daha fazla yazi gorebilmek icin UYE OLmalisin.
Aa durun durun çok önemli bir sahne canlandı gözümde. Bu sahne yüzünden ne zaman yeşil fasulye yesem triplere giriyorum ama hiçbir zaman böyle iştahlı yiyemedim.
Durduk yere de canım çekti :(
Anna Karenina Bunu Beğendi.
__________________
''ben zaten o ilk acıyla ölmediğimde çok gücenmiştim hayata.''
Standart Cevap: O Sahne #33
Üyelik Tarihi: 20 Mart 2017
Nereden: Aorist
Mesajlar: 6.915
Aldığı Beğeni: 961
Beğendikleri: 963
09 Ekim 2019 , 00:20
Alıntı ile Cevapla
Daha fazla yazi gorebilmek icin UYE OLmalisin.


Cok aradim türkce altyazili videoyu.Bulamadim.Biri bulursa,arar ise şayet,eklerse sevinirim.


Bu sahnenin stari Russel Crowe.
Zaten yüzünün her zerresinden güclü bir melankoli akan Crowe beni bu sahne ile cok etkilemistir.Sarki söyleyemiyor belki ama sesinin tonu cok gitmiş.
Bosuna da onca negatif elestiri aldi bemce yani.
__________________
Salve.
Ad infinitum et ad meliorem.
Standart Cevap: O Sahne #34
Üyelik Tarihi: 12 Nisan 2019
Mesajlar: 2.937
Aldığı Beğeni: 2960
Beğendikleri: 3477
09 Ekim 2019 , 00:55
Alıntı ile Cevapla
Daha fazla yazi gorebilmek icin UYE OLmalisin.

Cennetin rengi.
__________________
Hiçbir süs, edep kadar güzel değildir.
Standart Cevap: O Sahne #35
Üyelik Tarihi: 14 Şubat 2014
Mesajlar: 8.725
Aldığı Beğeni: 130
Beğendikleri: 69
09 Ekim 2019 , 01:11
Alıntı ile Cevapla
Daha fazla yazi gorebilmek icin UYE OLmalisin.
Standart Cevap: O Sahne #36
Üyelik Tarihi: 20 Mart 2017
Nereden: Aorist
Mesajlar: 6.915
Aldığı Beğeni: 961
Beğendikleri: 963
09 Ekim 2019 , 16:48
Alıntı ile Cevapla
Daha fazla yazi gorebilmek icin UYE OLmalisin.
Anna Karenina Bunu Beğendi.
__________________
Salve.
Ad infinitum et ad meliorem.

Standart Cevap: O Sahne #37
Üyelik Tarihi: 20 Mart 2017
Nereden: Aorist
Mesajlar: 6.915
Aldığı Beğeni: 961
Beğendikleri: 963
11 Ekim 2019 , 11:46
Alıntı ile Cevapla
Daha fazla yazi gorebilmek icin UYE OLmalisin.
__________________
Salve.
Ad infinitum et ad meliorem.
Standart Cevap: O Sahne #38
Üyelik Tarihi: 04 Ekim 2016
Nereden: Ankara-İzmir
Mesajlar: 5.667
Aldığı Beğeni: 508
Beğendikleri: 704
15 Ekim 2019 , 22:14
Alıntı ile Cevapla
Daha fazla yazi gorebilmek icin UYE OLmalisin.
velevki Bunu Beğendi.
__________________
anlamıyorlarsa boşver tatlım.
Standart Cevap: O Sahne #39
Üyelik Tarihi: 02 Ekim 2012
Nereden: İstanbul
Mesajlar: 6.802
Aldığı Beğeni: 610
Beğendikleri: 226
15 Ekim 2019 , 22:30
Alıntı ile Cevapla
Daha fazla yazi gorebilmek icin UYE OLmalisin.
Alıntı: Melodram Nickli Üyeden Alıntı
Aa durun durun çok önemli bir sahne canlandı gözümde. Bu sahne yüzünden ne zaman yeşil fasulye yesem triplere giriyorum ama hiçbir zaman böyle iştahlı yiyemedim.
Durduk yere de canım çekti :(
Kızzz ben de ben de.
Yeşil fasulyeyi bu sahnede sevmiştim.




Melodram Bunu Beğendi.
__________________





Hatta her şey olup bittikten sonra bile,
her an bir şey olabilir.
Standart Cevap: O Sahne #40
Üyelik Tarihi: 24 Mart 2019
Mesajlar: 643
Aldığı Beğeni: 661
Beğendikleri: 513
15 Ekim 2019 , 22:38
Alıntı ile Cevapla
Daha fazla yazi gorebilmek icin UYE OLmalisin.
Alıntı: Yarmagül Nickli Üyeden Alıntı
Kızzz ben de ben de.
Yeşil fasulyeyi bu sahnede sevmiştim.




Bu çocuğa bayılıyorum ahaha
Evlat edinmeye geldikleri sahnede "bunlar bi çift gerizekalıya benziyo" tepkisine hep kriz geçiriyorum.
Acil yeşil fasulye günü yapılsın...
__________________
''ben zaten o ilk acıyla ölmediğimde çok gücenmiştim hayata.''

« Önceki Konu Sonraki Konu »

Şu an bu konuyu okuyan kişi sayısı: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 
Benzer Konular
Konu
Konuyu Başlatan
Forum
Cevaplar
Son Mesaj
CRown
Konserler ve Etkinlikler
1
15 Eylül 2019 22:49
No Pasaran
Serbest Kürsü
15
15 Eylül 2019 14:34
BuYuCu
Sanatçılar
0
05 Temmuz 2019 06:28
UzmaN
Sinema Kulübü
2
20 Nisan 2019 18:03